Intro

Informacije objavljene na ovom portalu potencijalno mogu promijeniti Vaš život, stoga ako niste spremni staviti po strani sve što mislite da znadete i ostaviti mogućnost da ste možda čitav život bili sustavno zavaravani i lagani, onda ovaj portal nije za Vas. Ne očekujemo da pasivno prihvatite sve što pročitate, ali Vas potičemo da obratite pažnju na ove informacije radi Vas samih.

Chemtrails NWOU ovoj jednosatnoj prezentaciji istraživačica Sofija Smallstorm nas upoznaje sa znanstvenim otkrićima koja nisu skrivena ili tajna, ali kao da jesu, jer ih mediji jednostavno ne objavljuju pa tako informacije nikada ne stižu do običnog čovjeka.

Planetarni bioinženjering obuhvaća istraživanja koja nam već donose genetski modificirano drveće i usjeve. A što je sa ljudima? Ovaj video govori o znanstvenim istraživanjima i eksperimentima koji dovode do toga da se i ljudski organizam transformira/mijenja iznutra, a da toga nismo niti svjesni.

(Foto – ilustracija by Dejan A.)

Ljudi širom svijeta promatraju čudne tragove na nebu koje ostavljaju posebni avioni i čudne oblake koji nisu prirodni već ih je proizveo čovjek. Bjeličasta izmaglica na nebu koja se umjetno proizvodi, filtrira sunce tako da se drveće širom planete razboljeva i umre. Testovi zemljišta i vode pokazuju prisustvo velike količine teških metala, kao i umjetnih vlakana koji padaju na nas sa neba.

Da li se prskanje neba iz aviona bavi samo eksperimentiranjem sa vremenom? Što je sa pojavom samo-replicirajućih vlakana nazvanih Morgellons? Zašto su modificirani materijali koji se najednom mogu naći u zraku uzroci patoloških promjena u čovjeku i njegovoj životnoj sredini?

.

Previous postZablude današnjeg vremena III: Alergije, uzrok, posljedice i Svjesnost – put prema samoiscjeljenju Dio drugi Next postŠTETNOST CIJEPLJENJA DJECE – (2) Autizam i cijepljenje – Postoji li veza?

46 comments

  1. expert says:

    Tra 12, 2014

    Odgovori

    Onaj, tko upravlja svjetskim monetarnim sistemomt, taj to i cini. A to
    su nitko drugi, nego li Zidovi-Cionisti, koji imaju svu vlast Svijeta
    u svojim rukama, zahvaljujuci nama Idiotima, koji lizemo njihove cio
    nisticke Guzice, bez razlike na Nacionalnost!

  2. Ateist says:

    Tra 12, 2014

    Odgovori

    Meni je jasno, da zivim na Planetu – Ludnici, sa kojeg nije moguce pob
    jeci, vec samo u Grob, dakle u Zemlju! Volio bih znati, koji to Psiho pati cine ovo? Isti oni, koji su bacali nuklearne Bombe na Bagdad ili
    Beograd!!! Radi se o samounistenju, sto nam kazuje najbolje i genoci
    dna Biblija, koju, i uz njezinu genocidnost 100%, ipak Ljudi propagi raju! Gdje je tu razlika? Gdje su tu razum i ljudska svijest?

  3. Zig Atman says:

    Stu 14, 2013

    Odgovori

    Dragi Kruno@! Drago mi je što te zanima tema koju sam načeo.
    Marihuane sam se dotaknuo jer me je iznenadio masovni medijski prostor koji se daje ovoj biljci. Pogotovo od strane Mišaka kojega jako poštujem.
    Kristalno je jasno da se 2 dijametralno suprotne strane (Aspiranti, duhovni tragaoci i “obični” konzumenti na jednoj te poganska elita na drugoj strani) zalažu za legaliziranje iste. Tu je također kristalno jasno tko je zaveden. Pojasnit ću da industrijska konoplja(ona koja ima jako malo THC-a) nije nikada bila niti zabranjena, kod nas u slavoniji se i dan danas uzgaja. Tako da su nabrajanja o njezinoj uporabi u svim segmentima – od industrije do zdravlja,nepotrebna. No ovdje je riječ o Marihuani koja ima veći postotak THC-a – dakle koja ima psihoaktivno djelovanje na čovjeka. Mnogi mladi ljudi danas konzumiraju Lsd i marihuanu pod izlikom “duhovnih i drugih uvida.” Znači svoju težnju za duhovnim uzdizanjem polažu na psihoaktivnim materijama koje će im pomoći lakšem dosezanju viših razina svijesti. I da, pomoću lsd-a, u manjoj mjeri i marihuane može se doseći trenutni uvid u te razine. No, zaboravlja se jedna bitna stvar. Duhovnost ne može biti i nije uvjetovana materijom. To navodi tragaoca na krivi put. Znanje koje je stečeno pod utjecajem tih sredstava je poput savršeno zdrave čaše mlijeka koje je zmija okaljala svojim otrovom i ponudila ti da popiješ. To mlijeko može biti potpuno ispravno, ali je bitno od koga je dobiveno. Poput Trojanskog konja, nakon duhovnog iskustva leži opasna činjenica koja je često previđena, a to je da je osnova tog iskustva materija. A nema opasnije zamke od te. Osnova napredovanja u duhovnosti je odbacivanje materijalnog, te logično, ne može ovisiti od materije. Jednostavno, traži se bistrina uma koji mora biti poput savršeno mirnog mora, glatkog poput stakla. Ta mirnoća mora biti vlastita, autentična, ne uvjetovana bilo kojom materijom. U taj ocean svijesti bih ja skočio, ne onaj protkan u dimu Marihuane, obojan Lsd-om. U ovaj pravi i vlastiti skočiš na glavu, od nacrtanog te nakon skoka u najboljem slučaju boli glava. Pozdrav svima!

    • Kruno says:

      Stu 14, 2013

      Odgovori

      Zig Atman@ lijepo si se, pjesnički izrazio, dopada mi se… ali trebamo to malo još raščlaniti do srži, do kostiju.. naime, kad je noćni san u pitanju, racionalno više ne funkcionira, logika ne postoji.. ako zamisliš da letiš, letiš… ako zamisliš da na kruški rastu jabuke, evo jabuka, i tu nema sumnje, osjećajno i misleno je istina, kao da racionalni svijet ne postoji… to se isto događa i sa drogama…nema niti najmanjeg duhovnog iskustva osim sna u budnom stanju.. droge su kemikalije koje lome logiku te osoba projicira svoju unutrašnjost van, kao projektor.. ako je osoba u strahu, doživjet će strah; ako je sretna ili ima takve ideje doživjet će raj… osoba također može sebe hipnotizirati odnosno dovesti se slično spomenuto u stanje bez droga i to neprekidnim ponavljanjem mislenog osjećaja… znači izraz volja-misao-osjećaj.. ako sa takvim stanjem nastupa dulje vrijeme očekujući Boga da će se pojaviti, Bog će doći (kažu da je potrebno do 21 dan ponavljanja).. Bog će biti tu, on će govoriti, samo osoba će ga vidjeti.. naravno, ipak je to projekcija vlastite unutrašnjosti…to se često događa redovnicima ovakvim ili onakvim, bilo da vide Budu ili Krista… jedino izvorno stanje bića za postizanje čiste svijesti je stanje bez misli i potpuna svjesnost, znači ne biti uspavan i povučen-omamljen… biti bez misli i svjesnost mora biti kako bi ti rekao bistra.. pozdrav…

    • Ulreus says:

      Stu 14, 2013

      Odgovori

      U pravu si, najčišća duhovno intelektualna stanja postižu se bez ikakvog drogiranja ili ne daj svjetlo, alkohola!

      Standarnde tehnike za “progledavanje” i gledanje istine koja je uvijek samo jedna i ista i apsolutna su odavnina poznate mnogim mudrim i učenim ljudima, askeza, post, meditacija, kontemplacija, promatranje, motrenje, umirivanje uma, skromnost, odricanje od svijeta, udaljavanje od svijeta, seksulana apstinencija, učenje, te umjereni fizički rad, posebice na zemlji, koji nije težačko besmisleno kretenski, već umno – tjelesno aktivni, uz bavljenje nekim vidom umjetnosti, glazba, kiparstvo, drvodjelstvo, slikarstvo, itd, već tko ima kakve sklonosti, gdje se unutarnji svijet duhovnog pojedinca obzanjuje na van, nenasilje nad bilo kojim živim bićima, da ni ne spominjem koliko je bitno za nekoga koji se smatra ili želi biti “duhovan”.

      Marihuana ima svoje “prednosti” kao kratkotrajno putovanje samo, ili usputna stanica, u svekolikom procesu tragaoca i tragača koji je krenuo na taj odvažni put uzdajući se i oslanjajući se samo najčešće na vlastiti nutarnji kompas, no, konzumacija i kontinuirani konzumeristički stil uživanja THC – a, nikako nije poželjan niti dobar u ovom kontekstu o kojem se govori ovdje.

      Bolji je u svakom slučaju od alkohola, kako god okreneš, ali to sada nije ono o čemu se priča dakako.

      • Ulreus says:

        Stu 14, 2013

        Odgovori

        ! Napomena, referirao sam se na @Zig Atmanov post o marihuani. Ovaj moj komentar iznad ove napomene.

    • lili says:

      Sij 24, 2014

      Odgovori

      Voljela bih ti biti prijateljica.

  4. Zig Atman says:

    Stu 14, 2013

    Odgovori

    Ovoga puta se slažem sa @Ureliusom. I ovi portali su počeli baratati sa raznim informacijama (istinitim i neistinitim) i koristiti ih onda kada im iste odgovaraju. Naveo bih primjer marihuane. Pre često se marihuana uzdiže u nebesa, daju joj se razno razne moći, da ne nabrajam. A svaki istinski tragaoc zna da je u pravoj duhovnoj sadhani, napredovanju i dharmi bitna čistoča i bistrina uma. Nikakve psihoaktivne supstance nisu dozvoljene. Pa tako niti kava, kamoli trava. Teži se bistrini uma koji je poligon za uzlijetanje svijesti na više nivoe. Poznato je da se u Americi legalizira marihuana, a svi znamo tko upravlja Amerikom. A ovdje također vidim pobornike legalizacije. Postavljam pitanje kako je moguće da tragaoci za istinom zauzimaju isto stajalište u vezi marihuane kao i naši poganski gospodari materijalnog svijeta, kovači NWO-a? Mislim da su u ovom slučaju tragaoci prevareni “dobrobitom marihuane”. Mislite li da bi legalizirali da ona pomaže u duhovnom uzdizanju? Hajde ponovno razmislite. Uostalom Yogananda, Maharshi, swami Rama, Mooji, svi su oni protiv unošenja Marihuane, lsd-a i svih psihoaktivnih supstanci u organizam jer njima si radite kratkoročno uslugu, dugoročno istu, ali medvjeđu. OM Shanti Om

    • Kruno says:

      Stu 14, 2013

      Odgovori

      …pa, sasvim je moguće da se na portalu pojavi tekst koji nije po “ukusu” bilo koga, ali drugačije ne može niti biti.. svaka informacija je istina za nekoga a laž za drugoga, ali zato je naš mag Gašparović omogućio i jednom Ulreusu, i Zig Atmanu, i jednom Kruni, i svima drugima da komentiraju do mile volje.. kako drugačije doći do istine… ja se ne sjećam da je u glavnom tekstu konoplja spominjana baš za duhovno uzdignuće, više mi je ostalo u sjećanju da se spominje kao lijek od davnina za razne bolesti (nisam baš stručnjak za konoplju, ostalo mi tako u sjećanju, valjda se ne varam).. Istina, to je važna tema kad si je se dotaknuo.. opojno sredstvo nema niti kratkoročne niti dugorične utjecaje na uzdizanje svijesti.. ogananda, Maharshi, swami Rama, Mooji su protiv unašanja ali nisi nam ispričao zašto su protiv… to je važno, u čemu je poanta.. što se događa sa svješću i umom kod unašanja psihoaktivnih supstanci..

      • Ulreus says:

        Stu 14, 2013

        Odgovori

        To je tvoja percepcija da ti je netko nešto omogućio, mene nemoj s time mješati, moja vrsta je omogućila vama da imate internet i sve ostale uređaje, portale koje toliko volite, i ne radi se o tome da li je neki članak po nečijem ukusu ili nije, nego je stvar toga što se htjelo postići i što se postiže, a to neki vide a neki ne vide.

        Dakle nije to relativna stvar nego ekzagtna, a eventualno pitanje se nameće onima koji još ne vide stvari kroz prizmu istine nego ju vide kako oni ponaosob žele. Ali to je već sasvim druga stvar.

  5. Kruno says:

    Stu 13, 2013

    Odgovori

    ..ali dok god postoji mogućnost spoznavanja da smo mi kreatori postoji i nada.. nadu naposljetku treba i odbaciti i prihvatiti spoznaju.. http://www.youtube.com/watch?v=swytdjqqhFk

  6. Kruno says:

    Stu 13, 2013

    Odgovori

    ..još jednom, stvarno sam ostao “šokiran” videom, u smislu svjesnosti teške realnosti sadašnjice.. odavno sam čitao o tome ali nisam mislio da je to tako brzo i na taj način moguće…ako bismo gledali na «evoluciju» tada bi mogli pretpostaviti tri moguća puta razvoja… prvi bi bio prirodna evolucija uma odnosno prepuštanje čovjeka samorazvoju uma kroz znanje i to je, mogli bismo reći donekle kolektivna svijest današnjice na zemlji… drugi evolucijski put bi bio usmjeren, aktivan, razvijanje super uma (um je ionako program), ne prepuštanje slučaju a to bi bio gore spomenuti … treći put bi bio ustvari suprotnost drugoga puta a to je odbacivanje uma te prihvaćanje duhovnosti odnosno svoje prave prirode tj. prirode duše, čiste svijesti i utopijskog svijeta…. Pošto je današnji um izrazito materijalistički, odnosno materijalnost je uglavnom na prvom mjestu, eventualna duhovnost se svodi na religiju što je opet ništa drugo do dio programa uma koji služi od davnina kao poluga kontrole i upravljanja, tako da se drugi izbor teško i može očekivati. Što se tiče stanja današnjeg uma, mi smo sposobni za samoostvarenje i spoznaju istine. Bojim se da će se robotizacijom odnosno promjenom DNK čovjeka biti onemogućen duhovni rast. Biti će dovoljno da se ubaci neki program u um koji će izazivati odbojnost prema duhovnom i duhovni napredak će biti nemoguć (ideja o duhovnom radu se javlja u egu i kroz ego se ostvaruje sve do vlastitog nestanka). Još je jedno pitanje zašto su krenuli tako ubrzano sa promjenom strukture čovjeka. Što su to vidjeli u budućnosti (poznato je da postoji tehnologija gledanja u budućnost) da su tako naglo i agresivno krenuli u realizaciju svojih ideja. Ima li to veze sa priljevom ogromne energije u naš sunčev sustav i vizijama prelaska u viši iluzijski svijet odnosno denzitet… uglavnom, nemojmo čekati.. razvijajmo se sada.. jako malo nas je ali vrijedi pronaći svoju bit, svoj smisao, smisao iskustva života… potrebna je potpuna predaja, ali ne «njima» nego svojem sebstvu
    http://www.youtube.com/watch?v=mdXYXU-vt-E&list=PLNbhersl3YF0lDuMcKmusYa4JIMAPfi6a

    • Ulreus says:

      Stu 13, 2013

      Odgovori

      A ja sam mislio da je sve iluzija, i kreacija uma, i da se um poigrava sa primatima homosapiensa u vječnom spletkaranju igre života i smrti. . . . , kako to vjerno new age portali sa svojim vrlim autorima stalno naglašavaju……. Vama očito kako vam se sprdne, kad vam nešto ide u prilog onda je ljubav i milina, kad vam ne ide onda je masonerija i bjelosvjetska urota protiv vas. Čudna ste sorta i vrsta.

      A nadalje, što se imaš “šokirati”, mislim gdje piše i gdje je navedno tvoje trajanje i obitavanje na ovoj planeti, jednom ćeš umrijet, na ovaj ili onaj način, tebi bi opet to trebalo biti zapravo svjedno ako smatraš da si duhovan i/ili produhovljen, spiritualan, nazovi kako hoćeš. . .

      A također treba uzeti u obzir da kako sam već naglasio do sada 99.9% životinjskih vrsta je izumrlo, čitaj izumrlo, nema ih više, dakle, smatrati da će primat homosapiensa biti izuzet iz te i takve igre je naivno i glupo.

      Dakle umireš sigurno, pitanje je samo kako i kada.

    • Kruno says:

      Stu 13, 2013

      Odgovori

      Ulry, da, kao fizička i umna bića umrijet ćemo svi, prije ili kasnije završit će naš život. A sad, što je život i što je «naš» fizički izraz u ovome svijetu. Mi smo život dobili na dar od egzistencije. Na nama je kako ćemo ga iskoristiti, a to je tako i biti će tako dok imamo mogućnost za izbor. Samo androidi ili robotizirani ljudi nemaju izbora. Oni su ograničeni od točke A do Točke B i izvan toga nema nikakvog lutanja. Oni su konačni, odnosno mogu se nadograditi i to samo kontrolirano do točke C ili sl.. Ovaj sada trenutak je takav kakav je i ne može drugačiji biti, a sutrašnji sada trenutak će donekle biti takav kako ćemo ga iskreirati, ali to samo vrijedi dok postoji izbor. Prema vlastitom fizičkom izrazu trebamo se odnositi sa poštovanjem, što znači voljeti se, biti svoj. Ako osoba nema ljubavi prema sebi kako će voljeti drugoga, to je nemoguće. Ako ti netko odsiječe ruku možeš li ga voljeti, trebaš li ga voljeti. Ne, ali ga možeš razumjeti. Ne znam baš, na ovom portalu nisam baš sreo New age autore, Velimir ima istančan ukus, većinom su to autori koji pričaju o svojim iskustvima i saznanjima, nema tu nikakvih gurua odnosno onima koji bi sebe smatrali guruima. Što se tiče «šokiranja» zamisli, ja sam ljudsko biće i ne odričem se ljudskosti. Ja nikada nisam rekao niti da sam duhovan i/ili produhovljen ili spiritualan ili bilo što slično. Naglasak može biti na akciji, radu na sebi, razvoju duha ali ako rezultat toga nastane vlastita duhovna veličina kao subjekt ili objekt to je potpuni promašaj. Što se tiče probuđenosti jako malo ljudi je potpuno probuđeno ne samo sada već i u cijeloj povijesti. Moguće je postići povećanu svjesnost, čak i miris privremene probuđenosti kroz par sati ali to je sve samo privremeno. Tu je potreban dugotrajan rad na sebi. Već sam spomenuo da je moguće i trenutno buđenje koje se postiže uglavnom inicijacijom ili prijenosom energije ali to može biti vrlo opasno. Što se tiče izumiranja životinja, tu je opet u pitanju svjesnost. Samo nesvjesni ljudi ili gore spomenute elite (ponekad imam osjećaj kao da ih ti opravdavaš, da je to dobro- možda se varam) koji ne žele prilagoditi svoj život majci zemlji i prirodi, koji sijeku svake godine amazonske šume veličine Europe, koji zatrpavaju oceane svim mogućim smećem (kažu da je smeća na dnu oceana za veličinu cijelog kontinenta) mogu sa najvećom ljubavlju zgrtati bogatstva i uništavati sve živo i neživo (a tu spadaju i chemtrailsi)… makar, ne smatram da je samo pitanje bogatstva u pitanju, tu su više u pitanju «bolesni» programi i uvjerenja….

      • Ulreus says:

        Stu 14, 2013

        Odgovori

        Duh, dušu, svjesnost ti se neće uzet, može ti se uzet tijelo eventualno. Da netko pak od tebe radi bio mehanizam, dakle te androide i sajborge, to ti se neće vjerojatno desiti.

        A ono što će biti jeste nešto čega nema na internetu, nešto što niste čitali ni gledali, niti komentirali, niti ste vjerojatno takvo što ikada zamišljali.

        No, nebitno, oslobodi se strahova i fobija, one su mahom vjeruj mi namjerno napravljene, mnogi video-i i dokumentarci koje uzimaš zdravo za gotovo, vjeruj nisi svjestan koliki zlorabe naivnost. Nekada gdje smatraš da je istina, tamo je laž i prevara i obrnuto. Moraš se radovati nadolazećem vremenu, napravljen si u labaratoriju na drugoj planeti, tvoj život ne znači mnogo, a opet i znači, sve zavisi… Uostalom u sebi imaš mehanizme i metode kako da ti ništa ne može biti, ili da ti i bude, da te ne dira, traži. I uostalom nije sve zlo sta tebi izgleda kao zlo, mnogo toga što ti se servira kao zlo je dobro, i obrnuto što ti misliš da je dobro je zlo. Moraš se veseliti nadolazećem vremenu, ono je puno lijepih stvari, dobrih stvari koje će se desiti iako tebi bi to vjerojatno sada izgledalo kao loše, ali to je jer ne vidiš sve, i cijelu sliku.
        Naposljetku žrtvovanje za viši cilj je plemenita stvar.

        • Ulreus says:

          Stu 14, 2013

          Odgovori

          A kišne šume u Amazoni nisam posjekao ja nego ti, dobro i ja sam u ranijoj mladosti, posjekao kišne šume također dok sam bio mesožder i ubojica nedužnih životinja.

          Sva ta područja posječene šume, koriste se sada za sadanju genetski modificirane soje, koja je 99% hrana za životinje koje dolaze tebi u tvoj lokalni supermarket u kojem kupuješ te komade mrcvarenih životinja da bi ih potom jeo ti i tvoji potomci.

          Svi se množite prekomjereno i bez razmišljanja, a svi želite jesti mrtve životinje, po mogućnosti svakodnevno, a kako bi ih ti jeo na ovakav način i po ovakvom principu ako ih netko za tebe nebi tovio negdje i ubijao. . . ? ? ? I sada za takvih još 7 milijardi, minus par posto stvarno svijesnih, a ne lažno svijesnih.

          Smeće na dnu ocena si proizveo ti, svaki puta kada kupiš to isto meso koje jedeš ti i tvoja porodica, donosiš to u plastičnim vrećama doma, i razno raznim pakiranjima plastičnim, jesi kupio kartonsku ekološku koju koristiš svaki puta kada već ideš po svoje komade mesa u supermarket ili svoju lokalu trgovinicu ili uzimaš plastične svaki put na blagajni, šta sa tim radiš onda, gdje ide Krunino smeće, ne razmišljaš o tome jel. . , to je tebi sve normalno i “ljudski”.

          Onda sjedneš u auto, popiješ svoje gemište i jurcaš unaolokolo sa svojim autom, to što tvoj auto zagađuje je isto normalno i ti na to imaš pravo, jel tako.., to je sve ljudski i normalno.

          Sav tvoj veš koji si sam pereš ili ti ga netko pere sa deterđentima, omekšivaćima i kemikalijama koje kupuješ zajedno sa svim ambalažama u kojima dolaze pa potom odlaze na dno ocenena i kemikalije koje odlaze u zemlju isto nisi ti, to je netko drugi zagadio, i to je zapravo toliko malo koliko ti zagadiš da zapravo nema veze. . . , i skorz je ljudski. . .

          Onda ako ti je to meso koje kupuješ i ostali proizvodi preskupo onda jaučete da je skupo, dobro, onda se smanji cijena tako što se napravi ne ekološko pakiranje da bi vi opet imali sve što hoćete staviti u želuce ali da vam bude jeftinije, i to vam se napravi jer jadikujete da vam je skupo, kuda sada sa tvojim smećem, i ostalih 7 milijardi ego manijaka. . , kako da se hrane životinje za vas 7 milijardi sljepaca, nego masovno i brutalno, jer vi ste gladni i ako nema vašeg mesa u dućanima vi ludujete. . .

          Onda morate i hoćete prati svoje aute koje volite sa šamponima i kemikalijama na travnjacima i u vašim vrtovima, baš razmišljaš šta radiš zemlji, pa to je samo jedan auto, nema to veze, to je sve ljudski . . . kažeš ti i ostalih 7 milijardi u svojim glavama.

          U mnogim zemljama nemožeš više prati auto u svojem dvorištu, ako to radiš bit ćeš kažnjen, šta misliš zašto je to, zato jer netko hoće Kruni uzeti 50 – 80kn, ili zato jer zagađujete sa svojim šamponima i to sve ide u zemlju, jer ne razmišljate ništa, i nije vas briga, šta misliš???? Opet zločesti masoni i njihovi zakoni, a ti pereš taj svoj auto baš ljudski u svojem dvorištu. Tvoje dvoriše!, a čija je planeta, isto tvoja!?

          Taman kad to pomisliš, zove te tvoja žena i kaže da je opet trudna, kakvo veselje, još jedan mesožder za kojeg da bi imao mesa trebamo maknuti još 50 stabala u kišnoj šumi da bi meso bilo na polici kad ti hoćeš njega/nju hraniti, u što neekološkijoj ambalaži da bi opet konačan proizvod bio jeftiniji, ali nema veze, djete je božji dar, to je baš krasno sve. . ,

          E sada piše na portalu transformacija svijesti da pčele umiru od gsm elekromagnetskih valova koje gle opet ti koristiš, i tvoja žena i tvoja djeca, itd…, ali ipak ne, ma nije to istina, a uostalom to su masoni sve i iluminati namjerno napravili da pčele umru pa da okrive tebe onda, prokletnici zločesti, samo problemi sa njima, ma da, pa ne pušiš ti njihove kretenske spike, ti znaš da su oni zlo a ti dobar i nevin.

          Itd, itd, itd, itd, itd, itd, itd, itd, itd.

          Znaš di sam živio godinu dana – u budističkom samostanu na Šri Lanki, vidiš, sve ovo oni znaju i toga su svjesni, peru vodom, ne koriste deterdžente, nemaju materijalnih želja, kao svi vi, nisu mesožderi, ne stvaraju smeće kao vi, nisu frustirani kad nemaju nešto od svijeta ovoga, razmišljaju o svemu što rade i kako rade i kad rade, i kad ne rade, šta rade i kako rade, oni gledaju planetu na kojoj žive a vi gledate sebe pa onda sebe, pa onda opet sebe, pa onda sebe, i onda sebe, pa sebe, pa onda sebe, pa sebe, pa sebe, pa opet sebe, pa svoju mladunčad, pa opet mladunčad, pa opet mladunčad, pa sebe, pa svoju mladunčad, pa svoju ženku/mužjaka, pa sebe, pa onda sebe, pa onda opet sebe, pa svoju mladunčad, pa opet svoj želudac, pa sebe, pa onda svoju ženku/mužjaka, pa opet mladunčad, pa sebe i tako u krug, pa kad to sve namiritie kako smatrate da vas pripada onda trabunjate kako vas masoni hoće ubiti i pobiti.

          Dakle da kišne šume su posjećene poradi tebe, smeće na dnu oceana je tamo poradi tebe, planeta umire poradi tebe, pčele umiru poradi tebe, i nebo nije plavo poradi tebe, a ne poradi onih koji vam to sve omogućuju jer vi to želite.

          http://www.youtube.com/watch?v=qMYtepoulrg

          • Ulreus says:

            Stu 14, 2013

            Dokumentarni film koji sam ti stavio je ono što trebaš gledati, nakon što pogledaš komentiraj, ne preskači i pogledaj od početka do kraja, tek onda komentiraj, jer ako ćeš odmah komentirati bez da pogledaš prvo, reagirat ćeš pogrešno. Prvo film!

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..odgovor na drugi komentar… kišne šume nisam posjekao ja nego ti.. da ti.. ja se ne gibljem iz ove naše Hrvatske, a ti putuješ po cijelom svijetu i bogzna što radiš.. kao prvo znaš koliko avioni goriva troše za nekakva bezveze putovanja..ja ne zagađujem oceane, jedino možda malo Jadran kad idem na more, nego ti što putuješ preko Pacifika.. sve što tražiš možeš pronaći u sebi samo moraš duboko i smireno potražiti; bez agresije, već sa otvorenošću, prostranstvom i predajom… moraš biti svjestan da čovjek mora i može živjeti u skladu sa prirodom, ali rješenje leži u čovjeku.. ali rješenje nije u umovima onih koji smišljaju Chemtrailse makar ti ne vjerovao da to nisu oblaci.. ti si na dobrom tragu što se toga tiče, samo nastavi tako ali bez fundamentalizma, bez agresije i ograničenosti.. što se tiče gemišta, izgleda da je tvoj učitelj u Šri Lanki pio ga i previše, ali ovisi kakve kvalitete :-) naime, ja ne vidim na tebi shvaćanje što je To, vidim da ispoljavaš samo ONO..kužiš… ti kažeš Ja znam, Vi to ne vidite, samo da ne kažeš Ja imam moći…. a tko je ta ideja, tko je ta duhovna veličina koju ispoljavaš, zapitaj sam sebe što to projiciraš pa mi odgovori, ako ti se da…

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..što se tiče filma, da, situacija je takva u svijetu zbog “nastranih” umova… ako je um prosječnih umova programiran tako kako je, prihvatit će svaku vijest koju spiker na televiziji kaže (što će prethodno nastrani umovi odlučiti) da je istina… tako da se mogu složiti sa tobom da je ponekad istina laž a laž istina.. zato ljudi imaju dušu koja im može pomoći u izboru..

          • Ulreus says:

            Stu 14, 2013

            Pa ja sam apsolutno kriv što se vozim avionima i zagađujem planetu na takav način, to je upravo ključna razlika između tebe i mene, ja priznajem da sam kriv, ali ti ne, to je tvoj i vaš cjelokupni problem primata homosapiensa, a pošto upravo ne želite to priznati nego u vašoj bahatoj aroganciji to štoviše niječete, jer ste licemjeri i lažovi, koji lažete naravno same sebe, jer oni koji vas promatraju upravo odlučuju o tome kakav genetski bazen će opstati a kakav neće.

            Ja sam argumentirao i obrazložio zašto si ti posjekao kišne šume, zagadio oceane itd, itd, itd. Ta činjenična istina je tebe toliko pogodila da si se odlučio na virtualni napad, gdje kažeš da sam kišne šume posjekao ja i zagadio oceane ja, argumentirajući te tvoje tvrdnje time što se ja vozim avionima. Na to ja sam odmah priznao da sam kriv što se vozim avionima i da sam svjestan da sudjelujem u procesu zagađenja planete, no ti nigdje u svojim agresivnim ispoljavanjima nisi priznao da si upravo kriv ti za kišne šume i za oceane, iako sam ti ja obrazložio zašto su kišne šume i za koga 99% posjećene.

            Dao sam ti dokumentarni film da pogledaš ako hoćeš, opet ni to ti nije pomoglo da priznaš da si suučesnik u masovnoj sjeći kišnih šuma kao mesožder sa svojom porodicom koji su svi mesožderi.

            Dakle to sve pokazuje ne moje stanje svijesti za koje si onda u svom bijesu još i napisao da ja imam neke moći (dakle ili me isprdavaš, što je legitimno tvoje pravo, ili si deluzion u svojoj nakani da opravdaš svoju licemjerštinu).

            A onda analogija zagađivanja i suučešništva u zagađenju je u tvojoj glavi ta da ja zagađujem Pacifik a ti zagađuješ samo Jadran. Na to nemam komentara uopće, to mi je na raznini djeteta koje se šali na dječji način, itd, itd, itd….

            Dakle ako hoćeš da te shvaćam koliko toliko ozbiljno, pročitaj još jednom moje argumente zašto si baš ti posjekao kišne šume i zagadio oceane, pa onda reci da li jesi ili nisi.

            Ajde ego da vidimo koliki si!

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..Ulry, strašan si mi…ja tebe u potpunosti shvaćam a ti mene nećeš nikada, pa ni sada… :-) odluka je na tebi.. ili ćeš se predati duhom i tijelom ili ćeš biti unutar svoja četiri zida.. predaja može biti samo u poniznosti, da li si spreman na to… da li znaš o čemu govorim…

        • Kruno says:

          Stu 14, 2013

          Odgovori

          Ulry, kako neću biti strahu, vidi što su tebi učinili.. nekako mi izgleda da je to nepopravljivo.. :-) što je to žrtvovanje za viši cilj nego ideja uma.. predaja možda da ali žrtvovanje… dobro i zlo kao podjela postoji samo u umu, inače sve je iskustvo.. svako iskustvo te može dotaknuti, tu nema dvojbe, čak ti je i dozvoljeno svako sredstvo ispoljavanja uz uvjet da budeš potpuno svjestan postupaka, kužiš što hoću reći…

          • Ulreus says:

            Stu 14, 2013

            Ova tvoja rečenica mi se ne sviđa – “čak ti je i dozvoljeno svako sredstvo ispoljavanja uz uvjet da budeš potpuno svjestan postupaka, kužiš što hoću reći…”

            Ne kužim što hoćeš reći, mislim kužim točno što hoćeš reći, kao misliš ti bi mene pendrekom pa bih se ja sakrio u kut od straha. Shvati jedno, ti ni tvoji, meni ne dozvoljavate ništa nikada, ja pred vama nemam strahova, vaše metode možete prijmenjivati na vašoj sorti i vrsti, a na mojoj nikad niste niti nećete.

            Kužiš sad ti šta ja hoću reći tebi?

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..he,he,he… dobar si mi, strašan.. jednostavno me nasmiješ za laku noć.. ajd moram ići, nemoj sanjati nas zemljane, imat ćeš noćne more :-) inače, znaš kako te zamišljam, ali ozbiljno ne šalim se.. da pod krevetom imaš sjekiru i da svake noći slatko sanjaš kako njome siječeš amazonsku prašumu.. :-) i još nešto.. ona rečenica o svjesnosti ti ima dublji smisao, samo se sjeti što ti je učitelj u Šri Lanci pričao, sjeti se….

          • Ulreus says:

            Stu 14, 2013

            Ne vidim da si priznao da si suučesnik u sječi kišnih šuma i zagađivanju oceana, i dalje se ne želiš izjasniti i priznati, unatoč svim mojim nastojanjima da te prosvijetlim ti se i dalje opireš i buniš. Dobro, kako hoćeš.

          • jeremija says:

            Stu 15, 2013

            Ulreus pa nemoj toliko napadat tuđi ego, pa šta ti je? Nemoj se ponašati kao vampir i puniti se ego energijom.
            Da skoro svi sudjelujemo u uništanjavanju prirode, pa čak i ti i ja, to je opće poznato, nažalost previše nas je “razarača” i statistika kaže godišnje jedan posto amazone se posiječe, znači ni sto godina neće izdržati. Svi bi smo se trebali zapitati kako da to smanjimo, točnije svatko nek se zapita na koji način da pridonese očuvanju okoliša, jer sve je povezano mi, hrana, okoliš, voda, amazona, sve je akcija i reakcija, ti zapališ najlon tamo a vjetar donese smrad amo i kiša spere i ja to jedem.
            Ti kupiš adidas tenisice i nike ruksak za trčanje po šumi koje robovi i djeca u Bangladešu naprave, i usput zagade svoje rijeke, kupiš novcem za koji robovi rade dan i noć i za koji ratuju i kolju jedni druge, i ti s tim krvavim novcem kupiš violinu koju su napravili robovi od ubijenog drveta, voziš se zrakoplovima koji su skoro najveći zagađivači i skoro bez ikakvog razloga ideš na drugi kraj svijeta, a tu kartu za zrakoplov si ne može priuštiti najmanje pet milijardi robova, što tvoj krvavi novac čini sumnjivim, pitanje je kako si ga zaradio i odakle ti, običnom plaćicom uz sve moguće namete nisi mogao.
            A možemo tako i meni suditi daleko sam i ja od svetca. Nismo mi svetci…I dok se mi častimo i prepucavamo prošla baba s kolačima :)
            Svetca sam namjerno napisao malo da te zekim :)
            Sviđa mi se tvoj ton i stil i drago mi je da komentiraš tako, jer i ja osjećam potrebu ponekad obratiti se homoerektusima na sličan način, ali bilo bi istinitije da sve to zboriš u prvom licu množine, s kim si takav si.

  7. bero says:

    Stu 13, 2013

    Odgovori

    Super tema, prije 5 godina ljudi nisu ni sanjali ovakve stvari, pa ipak istina postaje sve dostupnija. još će prljavog veša izaći na vidjelo sa puno većim zgražanjem. Sve je to proces čišćenja koj se upravo odvija iza kulise života. Osobno se ne bojim i Hvala na trudu dečki…

  8. Kruno says:

    Stu 13, 2013

    Odgovori

    …strašno.. i ja bih preporučio svakome da odgleda taj video… teške informacije, teško prihvatiti za većinu ljudi, dovoljno je samo reći da možda 90% ljudi ne vjeruje u chemtrailse a kamoli u nekakve nanotehnologije… već sam pisao o pričama nekih gnostika koji su vidjeli tamnu budućnost, budućnost u kojoj ljudske duše upravljaju strojevima… ali od ljudskih umova drugo se ne može niti očekivati, ipak je um program koji će ako mu se kaže da je to dobro, objeručke prihvatiti i čipove i nanotehnologiju.. umjesto da se sagleda da je um uzrok svih bolesti, pa i onih najtežih, što sva “tajna društva” kojima pripadaju elite znaju, rješenja se traže u robotizaciji čovjeka… robotizacija ima strogo određene ciljeve, a to je potpuno spuštanje ljudskog bića u materiju, te tako i potpuna kontrola nad njime… pitanje je samo tko su gospodari iz pozadine koji utječu na tu evoluciju, koji utječu na umove elita da rade to što rade… evo, ima zanimljiv sajt http://www.val-znanje.com/index.php/tekstovi/manipulacije-ljudima/2844-oficir-snaga-sigurnosti-dulce-baze-thomas-edwin-castello-progovara

    • thelma says:

      Stu 13, 2013

      Odgovori
      • Kruno says:

        Stu 13, 2013

        Odgovori

        …baš mi je drago što si se malo javila.. :-) tko zna gdje je ona naša Ličanka, možda zametena snijegom negdje.. :-) ti s Bruceom ne možeš pogriješiti..evo jedne pjesmice i za tebe, valjda ti se bu dopala http://www.youtube.com/watch?v=N1j9AdBRHM4

        • mimi says:

          Stu 14, 2013

          Odgovori

          …a kad se vratim…onda sam ovdje… :D :D

          http://youtu.be/IIgyr1_Z_qA

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            …aha, bilo je malo monotono bez nje… :-) ali glavno da se ona dobro zabavila.. :-) :-)

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..evo jedne pjesmice.. između fešti da se opustiš.. pitaj boga o čemu pjeva ali dobra, lagana muza i video.. http://www.youtube.com/watch?v=YOIdB-GPa24 :-) :-)

          • mimi says:

            Stu 14, 2013

            ….hvala,kolega :) ali,za svoj finale…imam naj-video… :D to je ono..kad idem s posla doma…nakon “slidding doors” na poslu :D :D pjevam si ovo…

            http://youtu.be/swXFlEs8sKc malo je lošiji video..ali bitna je poruka :D :D

          • thelma says:

            Stu 14, 2013

            …Mimi ne radiš valjda u kokošinjcu….tak ovaj zvuči…. :)

          • mimi says:

            Stu 14, 2013

            http://youtu.be/6RkzPUfYei8 :D :D :D

            …zaključi sama… :D :D početak je dovoljan :D :D

          • mimi says:

            Stu 14, 2013

            http://youtu.be/JbaQSpvmOuc :D :D :D

            …samo za Thelmu…. :D :D ja u kokošinjcu,a Thelma…sad vidim :D ..eeeeeeeee,da je meni tako… :D :D

          • thelma says:

            Stu 14, 2013

            :) :) :) …..to je to ….ha ha ha … :)

          • Kruno says:

            Stu 14, 2013

            ..gdje ste Meksikanke, vidim da feštate.. :-) :-) probal sam najti neku veselu meksinasku, ali sve su im tužne..a vi ste mi tak vesele.. buden našel neke.. dobroga.. valjda :-) :-)

          • jeremija says:

            Stu 15, 2013

            Kako kaže Mooji ” veri najs, veri najs” :D
            Reko da se konektujem na vašu vibru :)

            http://www.youtube.com/watch?v=IsyMbF2afzI

          • mimi says:

            Stu 23, 2013

            …hahaha Jero… :D :D svi smo tu negdje… :D

          • jeremija says:

            Stu 25, 2013

            Mućos gracijes :D

  9. zoran says:

    Stu 12, 2013

    Odgovori

    Evo upravo pogledah, pa ovo je gore od najgore noćne more, šta se sve mota po glavama bolesnih umova, ne postoji terminologija kojom bi se opisalo ovako nešto.

    Eugenika ili trans-humanizam se naveliko događa pred našim nosom a mi spavamo li spavamo.
    Sa ove planete treba bježati i to što prije.

  10. pjesnik says:

    Stu 12, 2013

    Odgovori

    jel ovo itko pogleda??Daje odgobor na punu tema sa strene..politici o obitelji,odgoju,glazbi duhovnosti,trans humanizam,trans meditacija…na sta nas navode dansnji dogadaju…koji je cilj..

  11. Ana Bise says:

    Stu 12, 2013

    Odgovori

    Ne znam što bih rekla na sve to. Ne bih se začudila da se i to radi, no nekako se ne mogu oteti dojmu, da ako netko zagađuje atmosferu u cilju da izazovu promjenu u ljudskom tijelu svima nama – to također čine sebi i svojim obiteljima. Oni ne mogu disati neki drugi zrak, hodati nekim drugim podnebljem niti živjeti na nekoj drugoj planeti i biti pošteđeni. Da li je zaista ljudski um spreman nauditi drugima pod svaku cijenu, pa i po cijenu samouništenja?

A što Vi mislite o tome?

Ime obvezno

Stranica

XHTML: Za formatiranje možete koristiti ove oznake: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*